سویا در مقابل شیر! کدام پروتئین بهتری دارند

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت
642x361-4-Soy_Milk-Almond_Milk_vs_Cow_Milk_vs_Soy_Milk

 در یک مطالعه جدید،هشت مرد طی ۴ روز تمرین مشابه مورد آزمایش قرار گرفتند این ۸ نفر به ۲ گروه چهار نفره تقسیم شدند،

بعد از انجام تمرینات به یگ گروه شیر کم چربی و به گروه دیگر پروتئین سویا داده شد.هر دو این نوشیدنی ها شامل ۱۸ گرم پروتئین،۲۳ گرم کربوهیدرات، ۱٫۵ گرم چربی و یک اندازه کالری بودند.

 

 

پس از این آزمایش نتایج بدست آمده نشان می داد که هر دو منبع پروتئینی قادرند،شرایط تعادل مثبت پروتئینی را برای بدن فراهم کنند.

د.اما شیر گاو نسبت به سویا توانایی بیشتری در ایجاد تعادل پایدار سنتز پروتئین را داشت،دلیل آن هم سرعت آهسته جدب پروتئین شیر نسبت به سویا بود.

پروتئین سویا به علت جذب سریع،حتی سریعتر از پروتئین وی،باعث افزایش سنتز پروتئین و تولید اوره (یک محصول از تجزیه پروتئین) در عضالت می شود.

افزایش سریع اسیدهای آمینه در پی مصرف پروتئین سویا به همان نسبت باعث افت سریع سنتز پروتئین می شود.

با توجه به این دلیل نمی توان به پروتئین سویا تکیه کرد و امیدوار بود که با مصرف آن شرایط آنابولیک برای ساعات طولانی برای بدن فراهم شود،

از این نظر پروتئین شیر نسبت به پروتئین سویا قابل اعتمادتر است.

اما یک راه حل ساده برای مصرف پروتئین سویا وجود دارد،بله ترکیب کردن پروتئین سویا با شیر. با بکارگیری این روش ساده می توانید سرعت جذب پروتئین سویا را کاهش دهید و شرایط آنابولیک برای رشد و بازسازی عضالت را فراهم کنید.


سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: پروتئین سویاپروتئین سویا در مقابل پروتئین شیرپروتئین شیرخواص سویاخواص شیرسویاسویا در ورزشسویا و بدنسازیشیر بهتر است یا سویاشیر سویاطرز تهیه شیر سویاپروتئین سویاپروتئین سویا در مقابل پروتئین شیرپروتئین شیرخواص سویاخواص شیرسویاسویا در ورزشسویا و بدنسازیشیر بهتر است یا سویاشیر سویاطرز تهیه شیر سویاپروتئین سویاپروتئین سویا در مقابل پروتئین شیرپروتئین شیرخواص سویاخواص شیرسویاسویا در ورزشسویا و بدنسازیشیر بهتر است یا سویاشیر سویاطرز تهیه شیر سویاپروتئین سویاپروتئین سویا در مقابل پروتئین شیرپروتئین شیرخواص سویاخواص شیرسویاسویا در ورزشسویا و بدنسازیشیر بهتر است یا سویاشیر سویاطرز تهیه شیر سویاپروتئین سویاپروتئین سویا در مقابل پروتئین شیرپروتئین شیرخواص سویاخواص شیرسویاسویا در ورزشسویا و بدنسازیشیر بهتر است یا سویاشیر سویاطرز تهیه شیر سویاپروتئین سویاپروتئین سویا در مقابل پروتئین شیرپروتئین شیرخواص سویاخواص شیرسویاسویا در ورزشسویا و بدنسازیشیر بهتر است یا سویاشیر سویاطرز تهیه شیر سویاپروتئین سویاپروتئین سویا در مقابل پروتئین شیرپروتئین شیرخواص سویاخواص شیرسویاسویا در ورزشسویا و بدنسازیشیر بهتر است یا سویاشیر سویاطرز تهیه شیر سویاپروتئین سویاپروتئین سویا در مقابل پروتئین شیرپروتئین شیرخواص سویاخواص شیرسویاسویا در ورزشسویا و بدنسازیشیر بهتر است یا سویاشیر سویاطرز تهیه شیر سویاپروتئین سویاپروتئین سویا در مقابل پروتئین شیرپروتئین شیرخواص سویاخواص شیرسویاسویا در ورزشسویا و بدنسازیشیر بهتر است یا سویاشیر سویاطرز تهیه شیر سویا,

+ نوشته شده در دو شنبه 24 خرداد 1395 ساعت 19:29 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir