ساری میزبان رقابت های کشوری پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت
IMAGE635241771599204347

 رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت: مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک بهمن ماه سال جاری به میزبانی مازندران در ساری برگزار می شود.

علی درویش متولی در گفتگو اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در محل سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می شود.


رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران ادامه داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام شد، در صورتی که اتفاق خاصی پیش نیاید طی روزهای ۲۲ لغایت ۲۵ بهمن ماه میزبان ورزشکاران و مسدولین هستیم.

وی افزود: برای چهارمین مرتبه است که افتخار میزبانی رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور به مازندران می رسد و امیدوارم با یاری اداره ورزش و جوانان استان و اسپانسرها بتوانیم میزبانی در خور فدراسیون و این جامعه ورزشی داشته باشیم.

درویش متولی تصریح کرد: در نظر داریم تندیس هایی از ورزش استان مازندران آماده کنیم تا به رسم یادبود به تمام شرکت کنندگان، مسئولین و مدعوین اهدا شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکاران در محل مهمانسرای امام رضا اداره ورزش و جوانان استان اقامت خواهند داشت.



سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در سه شنبه 1 دی 1394 ساعت 1:38 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir