ترکیبات موثر برای مصرف کراتین

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت

creatine ترکیبات موثر برای مصرف کراتین

تک اندام : کراتین بهمراه دارچین,کراتین بهمراه کافئین

دارچین در جذب کراتین موثر است به طوری که جذب آن را ۲۰ دصد افزایش می دهد.

ترکیب کراتین با کافئین میتواند باعث افزایش عملکرد شما نسبت به مصرف تنهای کراتین شود.

 

کراتین با دارچین :

تا کنون میگفتیم کراتین را با آب انگور مصرف کنید !! اما حالا دارچین گزینه مناسب تری برای ترکیب کرردن با کراتین است.دارچین در جذب کراتین موثر است به طوری که جذب آن را ۲۰ دصد افزایش می دهد و باعث تشدید خواص کراتین می شود شما میتوانید دارچین را با استفاده از شکر یا بهتر از آن عسل و با کراتین مصرف کنید تا هم درد مفاصل شما کاهش یابد وهم تاثیر کراتین بیشتر شود.

 چند خواص دارویی دارچین

 دارچین در درمان کم خونی،دردهای عضلانی و پایین آوردن تب موثر است
دارچین به صورت دم کرده همراه با چای مصرف می شود و در ساخت بسیاری از داروهای گیاهی کاربرد دارد.
دارچین پوست درختی است که تا ۱۰ متر ریشه کرده و برگ این درخت سبز سیر و دارای گل های به رنگ سفید است. پوست این درخت را کنده و معمولاً به صورت پودر در غذا یا چای از آن استفاده می کنند.
دارچین رمز جوانی است و مصرف روزانه آن انسان را سلامت نگه می دارد. ضعف کمر و پاها را از بین برده و کم خونی را درمان می کند.

 

کراتین با کافئین :

در تحقیقاتی‌ در تایوان مشخص شد که تنها مصرف یک دوز از کافئین (۶ میلی‌گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن) باعث افزایش استقامت در تست دوچرخه ثابت شده است.در تحقیقات مشخص شد که هیچ کدام از این دو مکمل روی مقدار مصرف اکسیژن بیشینه تاثیری نداشته‌اند اما باعث افزایش ظرفیت ورزشی در افراد مصرف کننده شده‌اند.از این رو ورزشکاران میتوانند از مزایای ترکیب کراتین و کافئین با هم استفاده کنند.


سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین کراتین, کراتین با آب انگور, کراتین با دارچین, کراتین با کافئین, مصرف کراتین ,

+ نوشته شده در دو شنبه 6 مهر 1394 ساعت 22:1 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir