بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت

منابع

با سلام خدمت تمامی کاربران محترم :

با توجه به مشغله کاری و تحصیلی فراوان مدیران پرتال ، از کلیه علاقه مندان به نویسندگی و همکاری با ما دعوت به همکاری می نماییم .

شما با عضویت در این پرتال میتوانید مطالب ورزشی ( مقالات ، پروژه ها ، اخبار و …. ) خود را برای استفاده دیگر ورزشکاران منتشر نمایید . لازم به ذکر است در صورتی که قوانین و مقررات سایت را نقض نفرمایید مطالب شما به هیچ وجه در هیچ زمانی پاک نخواهند شد .

تمامی کاربران محترم برای عضویت ونویسندگی در این سایت باید قوانین و مقرارات زیر را قبول نماییند و به آنها پای بند باشند .

 

 

* قانون شماره ۱ )

مهمترین واصلی ترین قانون انتشار یک مطلب :

برای جلوگیری از بی نظمی ، دسته بندی مطالب وانتشار صحیح آنها پس از آماده سازی مطلب خود ، در قسمت ” ارسال مطلب جدید ” در سمت راست قسمت ” افزودن نوشته ” حتما دسته ” مطالب کل سایت ” را انتخاب و همچنین با توجه به نوع مطلب خود یکی از دسته های اخبار سایت ، مطالب ورزشی ، تصاویر ، فیلم و یا غیره را انتخاب نمایید .

* قانون شماره ۲ )

پس از ثبت نام در سایت ، از طریق ایمیل یا ارسال دیدگاه نام کاربری خود را به مدیران سایت اعلام نمایید تا اکانت شما فعال گردیده و رمز عبور برای شما ارسال شود ایمیل مدیر سایت (hbbody@yahoo.com)میباشد مشخصات خود را به این ایمیل ارسال کنید.

* قانون شماره ۳ )

تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب با حروف انگیسی جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اکانت آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد .

* قانون شماره ۴ )

نقش کاربران این سایت درابتدای عضویت به صورت پیش فرض نقش مشارکت کننده تعریف شده است به این صورت که کاربران مطالب خود را از طریق پیشخوان سایت ارسال کرده و پس از تایید مدیران ارشد مطلب در سایت نمایش داده خوهد شد .

* قانون شماره ۵ )

برای عضویت در سایت حتی المقدور از نام و نام خانوادگی اصلی خود استفاده نمایید و در صورتی که تمایل به انتشار نام مستعار خود دارید ابتدا در فرم عضویت نام و نام خانوادگی واقعی خود را وارد کرده و سپس به پیشخوان سایت مراجعه کرده و لقب یا اسم مستعار خود را تغیر دهید .

تذکر : فقط کاربرانی که با مشخصات واقعی عضو سایت شده اند در آینده در صورت فعالیت مستمر و مفید به نویسنده سایت ارتقا داده خواهند شد .

* قانون شماره ۶ )

لطفا از ساخت بیشتر از یک حساب در سایت جداً خودداری فرمایید. در صورت مشاهده بیشتر از یک حساب از طرف یک کاربر ، تمامی آنها در اولین فرصت حذف خواهند شد .

* قانون شماره ۷ )

فقط و فقط مطالب علمی و مرتبط تایید و منتشر میشوند پس از ارسال مطالب متفرقه و تکراری جدا خودداری نمایید ، مطالب و دیدگاه های تکراری توسط مدیران به سرعت حذف خواهند شد .

* قانون شماره ۸ )

کاربران همچنین نیز میتوانند مطالب خود را به ایمیل سایت بفرستند تا با نام انها مطلب منتشر شود.

* قانون شماره ۹ )

کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال دیدگاه یا مطلب تازه از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، آن مطلب تایید و منتشر نخواهد شد .

* قانون شماره ۱۰ )

مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و مدیران ارشد هیچگونه مسئولیتی نسبت به محتوای مطالب منتشر شده و صحت آنها ندارند .

* قانون شماره ۱۱ )

در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید.

* قانون شماره ۱۲ )

مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و … که از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده کاربر فرستنده می باشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها، ویروسی نبودن آنها و … ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت فایلها و… آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهای ویروس یابی ، چک نمایید.

* قانون شماره ۱۳ )

در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به کاربران دیگر ، مدیران و مسئولان سایت با کاربر مربوطه برخورد جدی خواهد شد .

با تشکر


+ نوشته شده در ساعت : توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir