۳ نکته برای شش تکه شدن شکم

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت
smartmag-featured-image-how-get-six-pack-abs

اگر از هر خانم و آقایی سوال کنید که رمز داشتن اندامی زیبا و کامل چیست، بدون شک خواهند گفت که داشتن شکمی شش تکه. همه دوست دارند که عضلات شکمشان را شش تکه کنند. داشتن شکمی صاف و شش تکه اعتماد به نفس و زیبا یی اندام هر فردی را بالا می برد.

 

برای شش تکه کردن شکم باید به چند نکته توجه داشت. در این مقاله قصد داریم به بررسی این نکات آنها شکمی زیبا، جذاب بپردازیم تا با استفاده از و شش تکه داشته باشیم.

اول: ژنتیک بعضی از افراد هر کاری هم که بکنند نمی توانند عضلات شکمشان را شش تکه کنند.این به ژنهای آنها بستگی دارد.یکی از مهمترین عامل برای شش تکه کردن شکم،داشتن ژن های مناسب آن است.برای تغییر این وضعیت هیچ کاری از دست شما بر نمی آید.به همین دلیل بهترین کاری که می کنید این است که بهترین استفاده را از ژن هایی که دارید ببرید.

 

دوم: تغذیه جاستین لئونارد یکبار گفت: شکم را در آشپزخانه می سازیم نه در باشگاه« البته این به آن معنا نیست که تغذیه تنها عامل موثر در شش تکه کردن شکم است، اما می توان آن را مهمترین عامل پنداشت که گاها دست کم گرفته می شود.

در زیر به برخی از نکات تغذیه برای داشتن شکمی شش تکه اشاره می کنیم: مصرف کربوهیدرات،سدیم، غذاهای فست فود و سرخ کردنی را پایین بیاورید.

قبل از تمرین نوشیدنی هایی بنوشید که حاوی کافئین باشد،چون کافئین متابولیسم شما را بالا برده و باعث می شود سریعتر و بیشتر چربی بسوزانید. چاس سبز بنوشید چون چربی سوزی و مصرف انرژی را افزایش می دهد.

 

سوم: تمرین قصد نداریم بگوییم که چه تمریناتی را باید برای شش تکه کردن شکم انجام دهید،چون این کار را مربی بدنسازیتان می تواند برایتان انجام دهد. فقط چند نکته مهم برایتان عنوان می کنیم: فقط ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی تمرینات شکم وقت بگذارید.

برنامه تمرینیتان را فقط ۲-۳ بار در هفته انجام دهید. باید تمریناتتان را هر ۶- ۸ هفته یکبار ارزیابی کنید تا از موثر و کارآمد بودن آن آگاه شوید.


سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 9 تير 1395 ساعت 18:50 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir