بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

با حداقل آسیب و با آرامی به نهایت رشد برسید

با حداقل آسیب و با آرامی به نهایت رشد برسید
چقدر پرس سینه می زنی ؟ هر شخصی که با وزنه تمرین کرده است چه بدنساز چه غیر بدنساز به احتمال زیاد تا به حال حداقل یکبار این سوال را پاسخ داده است.

arnold-blueprint-mass-training-3-graphics



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در جمعه 6 آذر 1394 ساعت 20:21 توسط حمید رضا بابایی HB |
[Img0] مصاحبه اختصاصی با مهدی ارزشمند، شگفتی ساز مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی جهان + عکس
شگفتی ساز مسابقات جهانی تایلند، مهدی ارزشمند بود که در اولین حضور در تیم ملی بادی کلاسیک موفق به کسب تنها مدال طلای کاروان ایران در مسابقات بادی کلاسیک شد. ارزشمند که در این دسته قدی، محمد علامه زاده با تجربه را در کنار خود می دید توانست درنهایت به مدال طلای جهان در دسته قدی 170 سانتی متر دست یابد

به ادامه مطلب بروید



به ادامه مطلب بروید ...
برچسب‌ها: مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, مهدی ارزشمند, ,

+ نوشته شده در چهار شنبه 29 آذر 1391 ساعت 14:32 توسط حمید رضا بابایی HB |

 
مرتضي روشن‌ضمير در رقابت‌هاي IFBB
مرتضي روشن‌ضمير قهرمان 100 کيلوگرم و خوش‌اخلاق کشورمان چند سال اخير را به حضور در رقابت‌هاي IFBB و کشورهاي حوزة خليج فارس مشغول است و اعتقاد چنداني به WBPF و ABBF ندارد. او هفته گذشته در رقابت‌هاي جايزه بزرگ ابوظبي شرکت کرد اما مقام خوبي کسب نکرد. در همين زمينه وي به خبرنگار بشير گفت:

بعد از رقابت‌های آسیایی سال گذشته IFBB مدت 7 ماه به دلیل مشکلات کار و شخصی تمرین جدی برای رقابت نداشتم و به نوعی از زندگی حرفه‌ای دور افتادم اما امسال قصد دارم در رقابت‌های جهانی IFBB شرکت کنم.

به همین خاطر تصمیم گرفتم در مسابقات ابوظبی شرکت کنم تا از این طریق به فضای مسابقات برگردم و تمریناتم را به‌صورت جدی شروع کنم اما هدفم IFBB است و ابوظبی فقط برای آمادگی ذهنی بود.

وی در انتها گفت: در حال حاضر در 2 باشگاهی که در بابل مربیگری می‌کنم تمرین دارم.



+ نوشته شده در شنبه 29 مهر 1391 ساعت 12:45 توسط حمید رضا بابایی HB |
حميد کشاني يکي از بدنسازاني بود که خيلي زود در پرورش‌اندام ايران چهره شد و حالا در شرايطي که تازه به 30 سالگي رسيده، سه مدال جهاني در کارنامه دارد. او يکي از ورزشکاراني است که موفقيت و توانايي‌هايش را با واقع‌بيني در هم آميخته و ترسي ندارد از اينکه بگويد رقيبش از او بهتر بوده و براي شکست دادنش بايد بيشتر زحمت بکشد.

او با فروتنی خاصی از بدنسازان نامداری مثل علی تبریزی، بیت‌الله عباسپور و بقیه یاد می‌کند و معتقد است که باید از تجربیات آنها استفاده کند. وقتی حرف از رقبای خارجی به میان می‌آید، می‌گوید: «من یک بار کمال عبدالسلام را برده‌ام اما این دلیل نمی‌شود که از او بهتر باشم. کمال قهرمان آرنولد کلاسیک شده، آیا من به آنجا رسیده‌ام؟» حرف‌های حمید کشانی را درباره مسابقه‌اش که هفته گذشته در حاشیه خلیج فارس برگزار شد و همچنین برنامه‌های آینده او بخوانید.

بقیه در ادامه مطلب...



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در چهار شنبه 22 شهريور 1391 ساعت 15:7 توسط حمید رضا بابایی HB |

گفت‌وگو تخصصی با قهرمان ایرانی علي تبريزي

در ادامه خواهید خواند...



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 18:32 توسط حمید رضا بابایی HB |

سرانجام آرزوي ديرينه علاقه‌مندان پرورش‌اندام که دوست داشتند يکي از قهرمانان کشورشان در مسابقات حرفه‌اي پرورش‌اندام مقام بياورد توسط بيت‌الله عباسپور برآورده شد.

 حالا باید سطح آرزوهایمان را ارتقا دهیم و آرزو کنیم که ورزشکاران بیشتر و عناوین بهتری توسط بیت‌الله و دیگر ورزشکاران‌مان در آینده به‌دست آید.

با بیت‌الله عباسپور مصاحبه‌ای انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

 


+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 18:24 توسط حمید رضا بابایی HB |

صفحه قبل 1 صفحه بعد




[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir